Nizân chu ka thianpa pakhat nên
kan in text mai mai a, eng eng emaw
kan sawi hnuin an vêng nula thenkhatin min * tih a sawi ta! Ka ka hau mai maw
le! Ka awih chiah lo a, ka awih lo phal bawk si lo, ‘a nuam e, a hrehawm’ an tih ang deuh hian ka awm nia!
Isua ka an vêna lai tak “piahmang thatna leh hmêl
mawina rêng rêng a nei lo va; amah kan hmuha amah kan duhna tûrin mawina rêng
rêng a awm lo” tih ziak ang mai khân mawina leh thatna rêng ka nei lo a, mite
min duhna tûrin keimahah hian duhawmna rêng a awm bawk si lo. Nulain min *
theihna tûr khawpa hmêl tha ka ni lo tih chu ka thiante pawhin min Amen-pui
thlap. Mahse, vêng thenkhata nulate chuan min lo * ve khang lang a nih chu.
Ka tân zawng a bâka lâwmna hi a awm thei hauh lo. Mut
ka tum a, ka mu ngei alawm, mahse muthilh te chu khawi lamah. Zîng takah ka tho
a, ka hawiher te chu zâng tak a ni, zâng tak. Tihtûr awm ang ang pawh phûr
takin ka ti zo duak nia maw le! A chhan ni âwma ka puh thlûk tâk ber chu
‘Nula-in min *’ miau alawm. Nuam veng veng tak a ni!
Nula/tlangvâl kan * a nih chuan hrilh mai hi a lo
finthlâk ber mai. Min *-tute pawh khân min hrilh zak tlat a, hun rei tak chhûng
chu ka hre hauh lo. Chu chuan eng nge awmzia a neih? Ka hriat chiah khân min *-na
khân awmzia a nei chiah si a. Chuvangin mi kan * emaw, hmêl tha kan ti emaw,
duhawm kan ti emaw, zei hawi kan ti emaw a nih chuan hrilh mai hi a lo fuh ber.
A zahthlâk hauh lo. A chhan chu tu mân fakna tawngkam (a der leh uchuak lutuk a
nih loh chuan) hi kan haw ngai lo mai pawh ni lovin kan lâwm êm êm zâwk thin.
Zêp tlat ai chuan tlang taka hrilh tawp mai hian rah
tha a chhuah zâwk thin. Chumi avanga inngaihzâwn emaw zuam êm êm tûr emaw tihna
lam a ni lo. Mi puitling chuan lâwm takin an lo dawngsawng ang a, kan inkârah
inpawhna (relationship) tha a awm zâwk
ang. I mi ngaihsân, nalh tih, zei tih, hmêl tha tih leh fel tih êm êm kha zâm
hauh lovin hrilh tawp rawh. A haw dâwn hauh si lo. Huat a hnêkin a lâwm zâwk dâwn
zuk nia! A fel viau phei chuan thil a leisak/eitûr tui hnai tak a treat hlauh thei che asin!
0 comments:
Post a Comment